چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

درباره سايت

جنگل بازی

به نام خدا
مطالب سایت ما بیشتر نشرشون مال خودمون هست
پس اگه قصد دارید کپی برداری بشه لطفا با ذکر منبع
بشه همانطور که ما رعایت کپی رایت میکنیم

بایگانی

شبکه های اجتماعی

    کانال تلگرام جنگل بازی
۰

معرفی بازی مناسب برای رم 4 گیگ

top 10

1:gta v

داستان بازی در ابتدا با یک پیش زمینه ما را به نه سال قبل باز می گرداند، جایی که مایکل، ترور و دو همدستان دیگرشان در حال سرقت از یک بانک می باشند.

اما در هنگام فرار از دست پلیس ها هر دو همدست مایکل و ترور کشته می شوند و مایکل نیز مرده فرض می شود و این در حالی بود که ترور باعث فرار مایکل شده است.

حال نه سال از آن وقایع گذشته و هر شخصیت به راه خودش رفته است. مایکل تحت حفاظت افراد شاهد در آمده و با خانواده اش در لس سانتوس زندگی، حداقل از لحاظ خودش بدون خلافی به راه انداخته است. همسرش تنفر شدیدی از او دارد و از بین بچه ای خانواده نیز، دختر او یعنی تریسی آرزوی رفتن به تلویزیون را در سر می پروراند و پسرش جیمی هم یک تنبل به تمام معناست که بازی های ویدئویی آنلاین تمام دغدغه جیمی است و تلاش های مایکل نیز برای ارتباط بیشتر با فرزندانش اصولا کار را بدتر می کند، چرا که  در این خانواده هر کس ساز خودش را می زند!

فرانکلین نیز یک راننده ماهر و فردی بلندپرواز است که البته تا به حال فرصتی برایش پیش نیامده تا توانایی هایش را به طور کامل نشان دهد. تا این که به دلیل اتفاقاتی ( به دلیل عدم اسپویلر گفته نمی شود) به زندگی مایکل کشیده شده و در نهایت مایکل که ارتباط با فرانکلین را در مقایسه با فرزندنش راحت تر می بیند، بی درنگ او را زیر پر و بال خود قرار می دهد.

کمی بعد که مایکل متوجه خیانت همسرش شده، به وسیله فرانکلین به تعقیب فردی که مسبب این قضیه است می پردازند و خانه آن فرد را با خاک یکسان می کنند. ولی از بد حادثه این عمارت در واقع متعلق به یک قاچاقچی مکزیکی با نام Martin Madrazo بوده که حال درخواست غرامت از این دو نفر را دارد. مایکل هم که چاره ای برایش نمانده مجبور می شود که به دلیل پرداخت بدهی هایش به این فرد یک بار دیگر به کار سابقش یعنی سرقت این بار با همکاری فرانکلین بازگردد.

2:watch dogs

داستان بازی روایت گر زندگی هکری خبره به نام ایدن پیریس است که با توجه به خشمی که از دولت دارد، با مبارزه با این نهاد سیاسی و اهدافش می‌پردازد. اما آیدن به دنبال چه چیزی است؟ چرا از ارگان‌های دولتی خشمگین است؟ آیا این سازمان‌ها دست به کار خلافی زده‌اند؟ در خیلی از مناطق جهان، نظارت‌های شدیدی بر خانه‌ها انجام می‌گیرد. نظارت‌هایی که حدّ عادی را گذرانده‌اند و به گونه‌ای سیستمی جاسوسی علیه مردم به حساب می‌آید. این امر که یک نوع دزدی از حریم خصوصی به حساب می‌آید، سبب خیزش آیدن شده است.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که در سال 2003 هکری به نام ریموند کنوی ویروسی را در کامپیوترهای مدیران آمریکا وارد می‌کند که منجر به قطع برق 55 میلیون نفر و در نهایت قتل 17 نفر از آنها می‌شود. از آن پس سیستم امنیتی آمریکا به طور کلی تغییر می‌کند، ولی پس از مدتی نظارت بر این سیستم به دست ارگان‌های خصوصی می افتد، در نهایت سطح امنیت شیکاگو به شدت پایین می‌آید. خواهر زاده ایدن به دست یکی از این ارگان‌ها به قتل می‌رسید، درنتیجه ایدن برای جلوگیری از فعالیت این ارگان‌ها و انتقام گیری بر می‌خیزد.

3:Sniper elite

در این نسخه به اصطلاح دست پلیر بازتر است و می تواند سناریو بازی را تغییر داده و نسبت به اتفاقات و حوادثی که با آن در طول بازی روبرو می شود , واکنش های مختلفی از خود نشان دهد . دره های پرپیچ و خم , دشت های باز و سرسبز و شهرهای خالی از سکنه در بیابان های غربی بهترین مکان برای پیشبرد اهداف شماست قبل از آنکه نیروهای آلمانی از سد متفقین بگذرند . برای نابودی دشمنان , با برنامه ریزی و زمان بندی درست به اهداف نزدیک شده و با استفاده از امکان مخفی کاری که به بهترین شکل ممکن در بازی طراحی شده , دشمن را از پای در آورید . جالب است بدانید علاوه بر دشمنانی که با سلاح و از فواصل مختلف نابود می کنید و امتیاز به دست می آورید , قادر خواهید بود تا تله های انفجاری بر سر نیروها قرار دهید . اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید نگران نباشید زیرا از به مرور با بازی آشنا خواهید شد و با گذشت مراحل و ماموریت های مختلف , امکانات بیشتری باز خواهند شد که شما را برای رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد

4:Dead space 3

پس از پایان نسخه‌ی دوم، ما دوباره کنترل “ایزاک کلارک” شخصیت اصلی بازی‌های قبلی را به دست گرفته و قصد در نابود کردن “مارکر” و “نکرومورف ها” داریم. غیر از “نکرومورف ها” این بار با دشمنان جدیدی در اوایل بازی آشنا می‌شویم. “Soreveign”، آن‌ها بشریت را تحت کنترل خوددارند و در اوایل بازی مجبور به درگیری با آن‌ها می‌شوید. در طول بازی متوجه خیلی از رازها و اسرار بازی می‌شوید همچنین شخصیت‌های فرعی این بار نقش مهم‌تری در داستان ایفا می‌کنند. داستان بازی بسیار پیچیده است و سؤالاتی که از خود در طول بازی می‌پرسید بسیار زیاد است. این حفره‌ها در طول بازی کم‌کم پر می‌شوند اما بعضی از سؤالات تا انتهای بازی بی‌جواب می‌مانند. تنها مشکل بخش داستانی روایت آن است. روایت داستان در نسخه‌ی اول و دوم بازی باعث وحشت و دلهره درون شما می‌شد همراه باگیم پلی ترکیب‌شده و ناخودآگاه بدن شما آدرنالین ترشح می‌کرد. اما در این نسخه، آن حس قبلی از بین رفته است همچنین وجود بخش CO-OP یکی از دلایل کاهش ترس در بازی‌های رایانه‌ای است که در Dead Space 3 وجود دارد. یکی دیگر از مشکلات بازی، شخصیت‌پردازی برخی از کاراکترها است. آن‌ها بسیار خشک هستند و دیالوگ‌ها نیز چندان جالب و مناسب نیست. بااینکه داستان بازی از برخی مشکلات بزرگ رنج می‌برد اما همچنان پیچیده و درگیر کننده است.

5: 2 sniper ghost warrior

حالا باید تمام حواس چند گانه خود را به کار بیاندازید تا به عنوان تک تیر اندازی ماهر بتوانید عملیات خود را با موفقیت تمام کنید. این جا همه چیز روی تیر اندازی شما تاثیر دارد.  نفس کشیدن ، گرد و خاک ، فاصله ، باد ، گرانش ، وزن تیر و …  باید همه چیز را از قبل محاسبه کنید تا بهترین تیر اندازی را داشه باشد . بازی  SNIPER GHOST WARRIOR 2  دومین نسخه از بازی تک تیر انداز است  که در این بازی تهیه کنندگان با استفاده از موتور گرافیکی CryEngine 3 حرف هایی از یک گرافیک خارق العاده را به پلیر ها داده اند . علاوه بر این هوش مصنوعی بازی نیز بسیار افزایش یافته است .و اما به گفته تهیه کنندگان این بازی شما برای اولین بار حس واقعی تیر اندازی را تجربه می کنید ضربه اصلحه و حرکت تصویر به همراه جلوه های بصری و گرافیکی این حس را به شما منتقل خواهند کرد.

6: call of duty black ops 2

داستان بازی در 2 زمان متفاوت رخ می‌دهد، اول در دهه‌ی 70 و دوم در سال 2025، گذشته از زبان Woods یعنی دوست صمیمی Alex Mason در دهه‌ی 70 روایت می‌شود و به خیلی از سؤالات شما، در نسخه‌ی قبلی سری Black Ops جواب می‌دهد. در سال 2025 نیز این بار دشمن اصلی بازی Raul Menendez است شخصیت‌پردازی او بسیار عالی نوشته‌شده و ما شاهد داستان شخصی و گذشته او هستیم و این‌که هدف او انتقام است، ما شاهد یکی از بهترین شخصیت‌پردازی‌ها در سری Call of Duty هستیم. همچنین در این نسخه از بازی، برای اولین بار در سری ندای وظیفه»، شما قابلیت تصمیم‌گیری خواهید داشت و بر اساس این تصمیم‌ها، بازی 5 پایان متفاوت رو به روی شما قرار داده است. بیشتر مراحل داستانی بسیار خوب کارشده‌اند و بازیکنان می‌توانند طعم سلاح‌های کلاسیک و همچنین سلاح‌های پیشرفته و جدید را تجربه کنند که البته سلاح‌های کلاسیک را تنها می‌توان در برخی مراحل بخش تک‌نفره امتحان کرد.

7: the evil within



یکی از نکات بسیار خوب نهفته در بازی The Evil Within کیفیت ساخت محیط های مختلف است که چنین چیزی فقط از سازنده عنوان Resident Evil 4 بر می آید. اگر شما بخواهید یک عنوان Survival Horror بی نظیر و عاری از هرگونه ترس های اتفاقی و مسخره داشته باشید، نیاز به ساخت محیطی با طراحی هنری بالا دارید. کاری که id Tech 5(موتور گرافیکی این عنوان) و شینجی میکامی به خوبی به انجام رسانده اند. بازی از نظر طراحی گرافیکی به ۲ بخش ضعیف و قوی تقسیم می شود.

بخش اول، طراحی هنری است که در رابطه با آن سخن گفتیم و در حوزه قوی قرار می گیرد. آنقدر محیط های بازی، چه در بخش های تاریک و چه در بخش های روشن، خوب و دلچسب ساخته شده که بازیباز هرگز از تجربه این عنوان و بودن در این محیط ها خسته نمی شود. اگر منصف باشیم باید پذیرفت که حتی در یک مکان هم بازیکن یک طراحی محیط تکراری را مشاهده نمی کند و این چنین چیزهاست که باعث می شود که بپذیریم این عنوان از نظر هنری، گرافیکی لایق گفتن کلمه”فوق العاده” را داراست. اوج طراحی هنری بازی را می توان در این معماری آزار دهنده محیط دانست.

8: out last 2

یکی از نقاط قوت بازی Outlast 2، وجود داستانی ترسناک و البته پرمحتوا و جذاب است. داستان بازی در مورد شخصی به نام بلیک لانگرمن که در کنار همسرش برای پی بردن به راز قتل زنی باردار، به روستای در نزدیکی‌های شهر آریزونا می‌روند؛ اما طی حادثه‌ای بالگرد حامل این دو نفر سقوط می‌کند و این زن و شوهر از هم جدا می‌شوند. بلیک موظف می‌شود که به دنبال همسرش گشته و وی را از دست افرادی که او را زندانی کرده‌اند، نجات دهد. اما این تنها خط داستانی بازی نیست و روایتی دیگر در مدرسه وجود دارد که بازهم در مورد بلیک است.

یکی از ویژگی‌های خوب داستان بازی، ارتباط بین این دو خط داستانی است؛ به‌ عنوان‌ مثال هنگامی‌که در روستا، در آب غرق می‌شوید، سپس در داخل یک استخر در مدرسه به هوش می‌آیید یا زمانی که وارد یک کمد در مدرسه می‌شوید و درب آن را باز می‌کنید متوجه می‌شوید که در روستا هستید. این نوع سوییچ کردن بین دو داستان، خیلی خوب از آب درآمده و یکی از ویژگی‌های خوب بازی است.

قطعاً مهم‌ترین مورد در بازی Outlast 2، ترس موجود در آن است. سازندگان Outlast 2 ترجیح داده‌اند هر ترس قابل‌ تصوری را از ترس روانی گرفته تا صحنه‌های خشن و چندش‌آور در بازی قرار دهند و  می‌توان گفت که تصمیم آن‌ها به بهترین شکل جوابگو بوده و نتیجه آن، تولید یکی از وحشتناک‌ترین بازی‌های صنعت گیم است. ترس، استرس و فشاری که همواره روی گیمر است، باعث شده است این بازی به یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های ویدیویی تبدیل شود و تا مدت‌ها از ذهن کاربر پاک نشود.

9: far cry 4


بازی های Far Cry یکی از بهترین بازی های اول شخصی است که در مناطق جنگی اتفاق نمی افتد.این سری بازی ها بیشتر در مناطق جنگلی و جزیره های دور افتاده اتفاق می افتد که این موضوع جذابیت خاصی به بازی می دهد. داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای باشند.

10: walking dead

بازی The Walking Dead Complete Season One در سبک ماجرایی و به صورت One Click می باشد که توسط استودیو Telltale ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است . این بازی شامل 5 قسمت مجزا می باشد که از روی کمیکی به همین عنوان ساخته شده است . شما در نقش Lee Everett یک جنایتکار محکوم شده می باشید که شانس زندگی دوباره در یک دنیای ویران شده از مردگان به شما داده شده است . با اجسادی که دوباره به زندگی باز گشته اند لحظه به لحظه ی محیط بیرون سرشار از خطر و ناامنی می باشد تا اینکه در این مسیر او با دختر بچه ای به نام Clementine آشنا می شود که راه زندگی او را عوض می کند . از ویژگی های این بازی می توان به تصمیم گیری هایی که در خلال بازی می گیرید اشاره کرد که عواقب آنها بسیار در ادامه داستان موثر خواهند بود . در ادامه با کارکترهایی روبه رو می شوید که بسیاری از آنها را در سریالی با همین عنوان دیده اید . به عنوان مثال با هرشل قبل از رسیدن ریک و گروهش آشنا می شوید . در بعضی از موارد باید در کسری از ثانیه تصمیمی درست و منطقی بگیرید . تصمیم های شما در هر قسمت به صورت کامل وارد قسمت بعدی می شود به همین دلیل هر فرد تجربه ی متفاوتی از بازی خواهد داشت . لیست قسمت های منتشر شده به صورت زیر می باشد :

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

کانال تلگرام جنگل بازی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی